donderdag, november 25

Tongetje

Terwijl ik als trouwe #nachtdienst IRC fan rouw om de oneerlijke dood van Wim en ik mij niet erg opwind over internet imams die zeggen wat ze denken maar wel wat conditioner in hun baard zouden kunnen gebruiken, snakt u naar een goed verhaal van mij. Schwüle Geschichte aus Berlin.
Nou. Die zijn er zeker.
Maar u moet er wel parelzweet voor op uw voorhoofdjes kweken.
Onderstaand ziet u een door mij enthousiast samengeplakte en benummerde fotocollage met 11 foto's. Met mijn tongetje uit mijn mond heb ik er flink mijn best op gedaan. Dat moet u nu ook doen. Dat met dat tongetje bedoel ik.
De opdracht is nu dat u rigoreus raadt en/of vrijpostig verzint wat ik daar uitspook en wat of wie het allemaal voorstelt.
Pas als 11 verschillende mensen hebben gereageerd met hunner pennevruchten doe ik u nieuwe sappige sensationele verhalen toekomen die in werkelijkheid natuurlijk allang klaar liggen. De komende dagen heb ik toch geen tijd om te schrijven omdat ik weer activistisch aan het doen ben en ik mijn film voor het AIDS benefiet nog steeds niet af heb. Dit geeft u alle tijd om dingetjes te schrijven die ik even niet kan lezen.
Ik zal u een paar hints geven die wellicht behulpzaam kunnen zijn: kunstverzadiging, geen groene mannetjes, plaksnorren, slechte verlichting, lekkere kale jongen, recalicitrante fietssloten.

En daar moet u het dan mee doen.


img