dinsdag, april 27

Eurosexual

snot Afgelopen maandag moest ik vanwege raadselachtige verzwakking al afzeggen voor het Kunst en Cultuur Overleg. Vandaag gaat het eindelijk weer veel beter met mijn vreemde lichaam. En da's maar goed ook want morgen moet ik 1 dag naar Brussel.
Ze hadden klapvee nodig dus doe ik weer enthousiast mee, want klappen kan ik als de beste.
Ik kan ook heel charmant glimlachen en met mijn kont draaien, maar daar kon ik mij gek genoeg niet voor opgeven. Dat moeten ze de volgende keer toch beter regelen.
Nu we steeds dichter de europese verkiezingen naderen, wordt er veel geklaagd. Er zou te weinig interesse zijn bij de nederlandse peupels en niemand is toch meer echt pro-Europees tegenwoordig. Ik wel. Maar de term 'eurofiel' vind ik wat slapjes. Dat kan toch beter? Ik zou er 'euroseksueel' van willen maken. Ja, dat ben ik. Euroseksueel...

ENG Scroll down for English posts.