donderdag, april 22

Follow the Leader

axie U kent mijn politieke overtuiging wellicht al een beetje.
Ik heb onlangs weer een artikel gepubliceerd op Indymedia en ook dít is uitgeselecteerd voor de voorpagina!
2 uit 2, dat is 100%!
Maar daar doe ik het uiteraard niet voor.
Echt. Ik ben een heel bescheiden mens.
En nog een succesvol stukjesschrijver ook.

Het is leuk dat ik alles behalve een zwevende kiezer ben (tenzij ik al mijn wiet opeet) maar zouden mijn beleids-ideeën eigenlijk wel goed uitwerken in de praktijk? Ik was benieuwd. Dus heb ik nu een land.
Echt.
Ik heb nu een land en ik ben de leider.

"Motto: "We don't need God"
UN Category: Left-wing Utopia
Civil Rights: Excessive. Economy: Weak. Political Freedoms: Superb.
Crime is well under control. Joliesworld's national animal is the sloth, which frolics freely in the nation's many lush forests, and its currency is the slothy"
.

Waarbij ik op moet merken dat 'sloth' staat voor 'luiaard' - dat heb ik altijd al een mooi dier gevonden.
Ooit wel eens de schoonheid gezien van een luiaard, zwemmend in het water van mangrovebossen bestraald door warme zonneschichten?
Ik wel.
Op National Geographic.

ENG Scroll down for English posts.