zaterdag, mei 29

Misster Potatohead

jolie

Alstublieft.
The Day After Tomorrow ben ik op Pinkpop en daarna op Queeruption: 'a Do It Yourself gathering of people who don't feel at home with the way the popular culture labels sexuality in black or white, good or evil, commercially interesting or a threat'.

Ruim een week zal er geen Joli(e) blog verschijnen - dus kunt u zich zolang bezig houden met het leveren van ongelooflijk originele oraties op oudere archive posts en... met wat Photoshop activiteiten.
Het plaatje hierboven zou u bijvoorbeeld kunnen ontdoen van armpjes en beentjes. Verzin er daarna een paar spinnenpoten bij of een nieuw truitje.
Stuur het naar me op - en over anderhalve week kunnen we dan een mooie verzameling Joli(e)djes bekijken. Uiteraard worden uw naam en blog/site vermeld!

Hieronder voor de luilakken dan nog maar een kijkplaatje.
Ik ben niet altijd de knappe en sexy adonis geweest die ik nu ben.
De oudste foto ziet u geheel rechtsbeneden - ik was op dat moment 9 jaar.
Nu, op mijn 29e, wordt het misschien weer tijd voor een nieuwe look.
Ook dát mag u mij d.m.v. Photoshop doen toekomen.

Veel sadisme/plezier gewenst.

jolie