woensdag, mei 26

VrijeWil

sound Jeetje. Dat had ik nou nooit gedacht. Dat ik dit op mijn oude dag nog eens mee zou maken. Daar ben ik toch niet hip genoeg voor. En ik hoef niet eens een kaartje te kopen want dat krijg ik gratis van het promotieteam. Maar ik moet er wel voor werken. Maandagochtend moet ik zo vroeg mogelijk in verweggistan aankomen en dan de hele dag vrijwilliger spelen.
Waar doe ik het toch allemaal voor?
Ik ga weinig muziek kijken, maar misschien wel even langs Moloko. De rest boeit me eigenlijk niet.
100 Wat mij wel boeit is of u, lezer, er in slaagt een origineel toekomstig relikwie te bedenken. Wat zal over 100 jaar een geadoreerd voorwerp uit onze tijd kunnen zijn? Houd er rekening mee dat uit de hoeveelheid voorwerpen direct duidelijk moet zijn dat we hier te maken hebben met een stukje humbug.
Dat ik een trouw uitbetaler van gekke wedstrijden (die mijn reputatie schaden) ben, kunt u ook nog eens hier zien.
Kom op!
Doe eens uw best!
U kunt aan mij een voorbeeld nemen tenslotte.
...