zaterdag, juli 17

56!

img Alles ging mis deze week, maar ik was wel op tijd met deze stokjes-doorgeef-actie... Ik gooide het staafje iets te hard naar DidotCicero, maar hij heeft haar snel en vakkundig opgevangen.
Wie volgt? Cockie? Eliane? VerbalJam? Hannah? Zeekommer misschien wel, want die is net terug van vakantie.
Ik wilde alleen maar meedoen als ik aan Brechtje gelinkt zou worden... ik wil geen vreemden aan mijn lijf, hoe queer en poly ik ook ben.
Hoewel ik nummer 57 uiteraard wel wilde linken, "al is 'ie nóg zo vreemd" zei ik toen ik nog niet wist wie het zou worden...
Het is nog even wachten op Punkeys nieuwe lijstje. Deze buren-ketting mag niet doodlopen.
Ik was zelf graag een priemgetal geweest, maar 't is niet anders...
Qua straatnummering woon ik nu naast Zeebeest - die ik niet ken, dus die moet ik maar eens op de koffie vragen. Mijn overburen zijn Brechtje en Jeroen en ik wacht nu op nummer 58 - die naast mij zal komen te wonen.
Ik hoop dat 't een beetje beschaafd volk wordt.

...