maandag, november 8

Echt Echt

imgIk wil niet in een ordinaire linkdump site veranderen, maar dit is best aardig en... vooral deze is echt aller ungläublichst.
Ook ik ben bezig met editing te rommelen en neem tegenwoordig 'Photoshop requests' aan...
Dat wil zeggen: als u een fantasie (in beeld) heeft, laat ik die graag uitkomen.
Ziet u Bush graag in travestie? Wilt u uw vakantiefoto's uit Lutjebroek met wat tropische regenwouden opleuken? Of ziet u graag wat moslimmannen in innige omhelzing elkaars blote voetjes strelen in de moskee?
Wilt u die vervelende ex laten zien dat u heel gelukkig bent met uw nieuwe vriendin die toevallig erg op Samantha uit Sex and the city lijkt?
Zeg hieronder wat u wilt en ik zorg ervoor. Het biedt u een leuk plaatje en mij de oefening die ik nodig heb om kunst te baren.
Kunst kan concreet maken wat niet echt lijkt en het onbestaanbare bestaand maken.

...