maandag, november 1

Op Safe spelen

img   Vandaag eens wat serieuzers.
  De hele wereld weet dat ik een liberale opvatting heb over sex en dat ik tegelijkertijd aartsconservatief ben als het op safe-sex aankomt. Dat wil zeggen dat condooms niet genoeg zijn. Het gebruik van meerdere handschoenen is verplicht binnen een straal van 3 meter om mijn lichaam heen.
  Ik ben daarom geërgerd als ik zie dat op sommige events dit als overdreven of onnodig wordt beschouwd. Ik vrees dat men daarbij alleen maar denkt aan HIV/AIDS en eventjes al die andere risico's uit het oog verliest.
Maar ach, sex moet leuk zijn en condooms zijn best geinige flubbers an sich, daarom (voor zowel PC als Mac OS X) hier een gratis downloadbaar erg grappig spel. Ik ben er de laatste dagen verslaafd aan en ben al op level 4. (Nadat ik heel lang op level 2 bleef hangen. In San Francisco was ik van plan mijn eerste tatoeage te laten zetten, maar het geld dat ik daarvoor gereserveerd had ging op aan een Wacom A5 tablet en sindsdien doe ik alles met de pen i.p.v. de muis waardoor ook mijn spelcores flink omhoog sprongen).
Probeer 't eens en vergeet daarbij tegelijkertijd uw eventuele kinderen niet. Je kunt niet jong genoeg beginnen met voorlichting. Het is naast 'Chess' het enige andere spel dat ik heb dus dat zegt nogal wat. Ik ben dol op spelletjes maar doorgaans niet op de computer.

...