zaterdag, augustus 7

JoLi(e)fde II

img Wellicht vraagt u zich af "hoe zit het nou met Joli(e) en Turtle?"
Nu, zij zit nog steeds in San Francisco en ik nog steeds in Rotterdam. Een groot verschil.
Gelukkig kan ik haar elke dag zien op haar webcam en binnenkort maak ik van mijn Macintosh een vette PC emulator zodat ik mijn eigen cameraatje ook als webcam kan gebruiken. Ik ga u niet vertellen waar die te vinden zal zijn. Het is ons geheimpje.
Af en toe heb ik het erg moeilijk. Zelfs al chatten we nu twee keer per dag. Ze zit zo vreselijk ver weg in een bruisende stad met allemaal mooie mensen en ik zit hier gerookte haring te eten in een flat in Hoogvliet waar het stof op mijn condooms zich metersdik heeft verzameld.
In den beginne geloofde ik niet dat Turtle echt wat in mij zag. Als iemand me leuk vindt, vermoed ik er altijd direct een complot achter. Maar inmiddels heb ik het idee losgelaten dat ze mij als blanke slavin wil verkopen aan Texaanse graanboeren... Ook denk ik toch maar niet meer dat ze doet alsof ze me leuk vind en me over laat komen naar de westkust om mij dan ruw de benen te breken en in de goot te laten slapen en voor haar te bedelen met een bordje om mijn nek dat zegt "I am cripple and homeless". Eerlijk waar. Dat soort scenario's spelen vaak door mijn hoofd.
Overal zit iets achter. Niets kan zomaar een perfecte verrassing zijn.
Behalve Turtle zelf.

De laatste link is vervangen door een fotolink i.v.m. NWS (not work safe).

...