dinsdag, augustus 24

Make Up Sex pt. VI

img Soms heb ik geen tijd voor al dat geblog en dan moet ik het naderhand weer goed maken.
Net zoals hier, en hier staan er wel 3 onder elkaar. En dit hier is ook een gouwe ouwe.
Het is dus weer zover. Maar ik kom altijd weer bij u terug.
U treft het maar met mij.

Om mij te belonen moet u echt hier eens klikken.
Dank u. Ik voel me al veel beter.
Yum yum.

Leuk trouwens, zo'n kijkje in het verleden van je blog. Inmiddels is mijn onbeantwoorde liefde voor Femke flink bekoeld. Ik heb nu een crush op Rebecca Gomperts die Women on Waves heeft opgericht. Daar moet ik dan ook maar snel een wedstrijdje aan wijden.


img Supermarkt irritatie: ik erger me aan bliepmiepen die niet de afscheiding blokjes doorschuiven langs de lopende band. Dan moet je degene voor je aanstoten, bah. En het is zo simpel: als de kassatrut nou gewoon eens een flinke hengst geeft aan het voorste blokje dan schiet het achterste vanzelf naar het eind van de baan. 'Overdracht van moment' het dat in de natuurkunde geloof ik.

Wetenschappelijke vraag: Ik snap niet waarom een fles cola die in de Albert Heijn koeling heeft gestaan blijft condenseren in het bovenste gedeelte. Precies tot waar de vloeistof spiegel kwam. Als ik de fles verwarm met mijn hand gaat het weer weg, maar het komt altijd terug.

Ik heb voor Turtle een filmpje gemaakt waarop ik mijn vliegticket een striptease uit laat voeren.
Ook maak ik er verleidelijk swingende bewegingen bij. Turtle kwam niet meer bij van het lachen. Ik kon haar zien kronkelen op haar webcam :-) Van nu af aan weet iedereen dat het een beetje ongewoon kan zijn om met Joli(e) een relatie te hebben. Nog 31 dagen. Dan zien we elkaar. Ik tel ze af door streepjes te kerven op de muur voor mijn computer.

Degene die ooit zei dat sporten gezond is, moet gedwongen worden tot achterwaarts horden lopen...
Of oraal gewichtheffen...
Ik haat sport, maar wat Leontien van Moorsel heeft gedaan is bovenmenselijk: blesseert zich maar haalt 2 dagen later gewoon goud. Dan is Pieter van den Hoogenband, die zich op gelijke hoogte plaatste met Johnny Weismuller (je weet wel: Tarzan) maar een dag later te verbouwereerd was om boven de 17e plaats te komen, een echte loser. We zouden zijn tepels met kleine weerhaakjes moeten doorboren.


Hannah schreef op 19 augustus een stukje waar ik het hartgrondig mee eens was. Het zijn altijd anderen die over anderen beslissen. In mijn geval heb ik met een huisarts te stellen die mij geen toestemming wil geven voor sterilisatie voor mijn 32e; ook beweerde hij dat ik 'niet in de risicogroep' zit toen ik een HIV test aanvroeg. Dat kan die man niet weten. Die ouwe hetero.


imgU bent niet erg oplettend: normaal gesproken publiceer ik hier elke 15e van de maand een gedicht van min of meer bekende dichters. Deze maand moest ik dat door het FFOCS festival jammerlijk laten schieten, maar u heeft er niet eens om gevraagd.
En om u te plagen, doe ik er alsnog eentje. Aanstaande donderdag ga ik me laten inschrijven in de bijstand. Dan moet ik ook verplicht een herintegratie traject in:

Gust Gils
1924-2002

EEN GEVAL VAN HERSCHOLING


De dichter die uit eigen werk zou lezen
was met z'n dronken kop
zo keihard de orkestbak ingepleurd

dat hij nadien
zelfs met het witste wasprodukt
daaruit niet meer te verwijderen viel.
wel heeft de dichter moeten leren
muziseren van de dirigent

tweede triangel, minder makkelijk
instrument dan u denkt.

-