maandag, augustus 23

Teveelsteveelteveel

Het festival is voorbij.
Ik heb er mijn allereerste performance ooit gedaan en ik kan niet zeggen dat het erg beviel, maar het was een goede oefening en alle begin is moeilijk. De performance die ik had bedacht bestond uit mijzelve die in Christiens labyrint rondloopt en regelmatig het hoofd stoot tegen denkbeeldige muren. Binnenkort heb ik het tekst en fotoverslag van het gehele festival af waarin ik meer van mijn 'dingen' laat zien, maar dat wordt een niet-publiekelijk toegankelijke pagina in het Engels. Als u daarin geinteresseerd bent, zet dan uw email adres in het commentaarblokje. Dan kan ik u het geheime webadres toezenden.
Nu moet ik me gaan concentreren veels teveel andere dingen in veel te korte tijd, namenlijk op de bijstand, het transgender weekeind waar ik een workshop "soldeer je eigen gorgel apparaat" ga geven, op mijn Turtle die ik spoedig in San Francisco in de armen sluit en natuurlijk op mijn grote, grote, grote expo via het CBK die plaatsvindt over de gehele Nieuwe Binnenweg te Rotterdam op zaterdag 4 september...
Ik heb uw hulp hierbij nodig!!!
Het wordt hardstike leuk met u erbij.
Spoedig volgt hier een oproep.

img

Tekst weblog.heldergekaapt.nl: "...Het labyrint van Christien Claassen is af. Om vijf uur vrijdagmiddag is het officieel in gebruik genomen (veel kinderen uit de buurt waren ons al voor). Atten van der Vlugt en Joli(e) verzorgden een presentatie van muziek en beweging. Daarna volgde een bonte stoet kunstenaars, die soms moeite hadden hun grote voeten te laten passen in de bochten van het labyrint..."

...