dinsdag, januari 11

The Blob

img Verhip. Sinds 5 weken is er 5 kilogram meer Joli(e) bijgekomen in deze wereld. U denkt: van meer goeds moet alleen maar meer komen en dat begrijp ik best. Maar als je 1 meter 58 bent lijdt dat meer tot gepuf en gesteun dan tot een betere wereld. Om niet in een onherkenbare homp vet te veranderen moet ik wat vaker gaan fietsen. Niks geen bus meer pakken. En als 't kan ook geen metro. En geen trein. Geen vliegtuig. Niks.
Aanstaande zaterdag kan ik alvast oefenen, dan schijnt er zowaar een queerachtig (!) feest te zijn in de elitaire zaal De Unie. Queer? In Rotterdam? Geen homo of lesbo maar queerachtig? Ja. Er is dus tóch vooruitgang in deze wereld. Hier een citaat uit de omschrijving "...Please come dressed in an old tigerlillycoat or plain naked with nothing but a handbag and heels and a fake tan... all nice and good" dat klinkt niet erg progressief maar wel decadent. Dus ik ga. Maar mag dan geen vetmakend bier drinken.
Of zou ik dat er al in 1 nacht af kunnen fietsen?

...