vrijdag, november 28

Make-Up Sex, pt. II



pic Op een dag was ik verliefd op Ferry Mingelen en deze gevoelens werden nog versterkt toen ik mijn moeder zeurend vroeg:"Maaaaa, wat zou je ervan zeggen als ik op een dag met hem thuis zou komen?"
Ze maakte goedkeurende geluidjes.
Wat nu te doen?
Als je moeder iets goedkeurt, kan het toch niet juist zijn?
pic
De LPF krijgt haar zin: er wordt voor het eerst een zaal vernoemd naar een niet regerend 'politicus.'
Ik erger me aan het feit dat ik me eraan erger; het zou me niet moeten ergeren want ik ben natuurlijk wars van elke persoons verheerlijking en zou het dus niet als schade aan de eer van het Binnenhof moeten beschouwen, maar dat doe ik desalniettemin wel.
pic"Er groeit nu schimmel op haar buik" zei Hannah over haar nieuwste creatie.
Het gaat om een belangrijke kwestie die niet achteloos opzij moet worden geschoven.
Mensen die haar unieke kerstkaart voor dit jaar willen bestellen, moeten bij de kunstenares zelf aankloppen.
picTjonge! Best netjes.



pic"...OP me, niet IN me!..." Slubbers voor Sinterklaas?
Speelgoed voor kleuters dat scheldend, boerend en ruftend tekeer gaat! Mag dit? Ook Dat Nog kreeg een brief van een bezorgde moeder. Zij heeft onlangs voor haar zoontje een Slubber gekocht bij speelgoedzaak Bart Smit. Slubbers zijn kleine plastic monstertjes. Er zit een doosje slijm bij. Dan kan het feest beginnen: De Slubber vraagt om aan zijn armen te trekken. Dat roept kreten op als: “Oooh man dat was geloof ik een beetje te hard, dat is zo lekker dat het pijn doet.” De Slubbers kunnen heel goed schelden. Als het slijm niet snel genoeg over de Slubber wordt gegooid scheldt hij: “Jij smerig stinkend rotjochie.” (je zal maar een meisje zijn...). Slubbers zijn te koop in drie kleuren: blauw, oranje en groen. Ze hebben alledrie een andere naam: Kees Knetter, Fer Rotting en Flip Fieserik. Het speelgoed is geschikt voor kinderen van zes jaar en ouder. Kan dit eigelijk wel dit soort speelgoed? Er is geen speelgoedkeuring die kijkt naar zaken als deze. Ik ijver niet voor wetgeving op het vlak van normen en waarden. Dinsdag 25 november 2003 Ook Dat Nog-radio: 14:45 uur op Radio 1 KRO’s Studio nr. 48 in de rubriek 'Ook dat Nog.'


pic Ook is het dezer dagen weer tijd om solidariteit te tonen aan AIDS slachtoffers (dit jaar weer een schrikbarende stijging volgens het WHO). Maar er zijn nog meer ribbons. Zoals daar is de Black Ribbon Campaign, voor een anarchistisch internet. Axie!


ENG English version will be posted later this week...
Or SCROLL down for earlier messages in English.