donderdag, januari 8

Get the Knowledge

blah Eindelijk ben ik kennis-leveraar geworden op Wikipedia; het voelt als een eer.
En dit is een erg leuke pagina.
Verder kwam ik, op zoek naar de biografie van Sonja Barend, iets wel heel vreemds tegen!
Wie wil dat nu weten?
Maar ik beken direct dat ik mijn gegevens wel heb ingevuld en ik op 61 procent uitkwam...
Eerder werd mijn aandacht getrokken door de bewering dat het internet geen deel meer zal zijn van het telefoonnet maar dat in de toekomst juist het omgekeerde het geval zal zijn.
Mijn taak van 't noemen van interessante websites lijkt overigens volkomen overbodig geworden door deze; er staan zelfs independant media sites op die ik nog niet kende (naast bijvoorbeeld die van Indymedia NL).

ENG English version will be posted later this week...
Or SCROLL down for earlier messages in English.