maandag, juni 21

Heroes

snot Nee. Ik was er niet bij vorige week toen 1 van mijn helden hier optrad.
Ik heb teveel helden voor mijn portemonnee.
In ieder geval hoef ik me nu niet meer het hoofd te breken over hoe ik mijn werk naar TEEK festival moet vervoeren en hoe ik dat dan weer moet financiëren, want ik ben afgewezen... Gelukkig was de reden niet eventuele lage kwaliteit van mijn kant, maar puur organisatorische wanorde van hun kant. Volgend jaar weer inzenden dus. Dat zouden mijn helden ook doen.
De eerstgenoemde held heeft veel gelijkenis met Miss Fish aan wie ik vandaag een videoband met een compilatie van mijn animaties heb gestuurd. Laat het me weten als je er ook 1 wilt... Miss Fish woont in Kopenhagen en is deel van het ongelooflijke Dunst performance collectief. Ze verzorgden tijdens Queeruption een optreden dat ieders bilnaad deed spannen.
Een andere held van mij gaat snel iets nieuws uitbrengen:
14 Jun 2004 - the Icelandic mentallist pixie is bringing out a new album towards the end of August and it will be called 'Medulla'.
Here is the dictonary definition of 'Medulla' for those who don't know what it means:
Medula (noun) ~ (plural: medullas or medullae)
"the inner or deep part of an animal or plant structure".
So there you have it.
She will be again teaming up with M/M (Paris) (aka Mathias Augustyniak and Michaƫl Amzalag) and Inez/Vinoodh (aka Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin) for the album artwork.

Dan weet u dat ook weer.
Het schijnt geheel vocaal te worden. Ze zal worden bijgestaan door andere spannende vocalisten en gesampled stemgeluid.
Oh boy, oh boy.
Ik voel weer flinke opwinding.
Dit moet niet langer zo doorgaan.

...