vrijdag, juni 18

JoLi(e)fde I

liefde Ojee. Ik ben verliefd.
Zij is de zaaister van dit alles.
En het is wederzijds.
Zij laat het de wereld weten.
Ik heb haar anderhalve week geleden ontmoet op Queeruption.
De kraakpandhoest is nog niet over.
Ook de gedachte aan haar is een blijvend souvenir.
We verschillen 9 uur lokale tijd als we op Tribe met elkaar proberen te chatten.
Het is nu bijna 3 uur 's nachts.
Dit is al de 7e achtereenvolgende avond.
Ik heb frivool dwarrelende vlinders in de buik.
En slaap niet meer.
Alsof er niets anders bestaat in de wereld.
Dit kan niet.
Ik heb geen tijd.
Ik moet mijn films afmaken
Mijn kapotte computer-installatie solderen.
Subsidies aanvragen.
Nieuwe sculptuur bedenken.
Werk zoeken.
In september verlies ik mijn inkomen.
liefde Maar ik ben verliefd.
En ik ga haar opzoeken.
In San Francisco in de herfst...
Jezus wat ver.
Waarom overkomen mij nou altijd dit soort dingen?

Symptomen van verliefdheid

...