vrijdag, december 31

Been there, done that, bought the T-shirt

img En het mooiste is nog dat mevrouw Solex zelf mij dit shirt heeft verkocht!
Ooooohhhhhhhhhh.
Ik draag iets dat ze heeft aangeraaaaaakt... Het ruikt zelfs nog naar de oude koffer waar ze de shirts uithaalde.
Het was eigenlijk een rare avond. Ik had sjans met een beeldschoon doch ergerlijk meisje dat mij de indruk gaf dat ze in dronken staat verkeerde en slechts 18 jaar telde. Toen ze mij op eigen initiatief mededeelde dat ze de hik had en 28 was, vond ik het hoog tijd om aan de andere kant van de zaal te gaan staan.
Het concert was fiedel diedel twiedeldie goed.
Ik werd er blij genoeg van om daarna de anderhalf uur lange fietstocht naar Hoogvliet zonder noemenswaardige ongelukken te volbrengen - behalve dan toen ik even stopte in de fietstunnel langs de Maas om mijn fietsslot te herschikken en er vanuit het niets een stem kwam tetteren door de omroep installatie "Meneer! heeft u fietspech?".
Opdracht voor de echte Joli(e)-fans: klik op deze animatie en speel er dan 1 van deze muziekjes van Solex bij af onder 't genot van een fles champagne en een guitig journaal item over zeebevingen.

Nog een gelukkig nieuwjaar ied'reen.

...