zaterdag, maart 27

Who?

snot He. Wat een opluchting. De dingen zijn gedaan. De dag komt aan haar einde. Het is tijd voor het journaal. Voeten op de tafel tegenover me (het is mijn huis) terwijl de koffie in de keuken staat te pruttelen. De wereld staat in brand. Terrorisme spiekt dreigend uit alle hoeken en gaten en mensen met zwart haar zijn verdachte nummer 1. Maar ik zit hier lekker binnen, de geurvreters in mijn pantoffels herschikkend.
Na twintig minuten realiseer ik mij ineens dat ik al 8 jaar naar een totaal onopvallende vrouw zit te kijken. En zo lelijk is ze toch ècht niet. Waarom vind ik haar dan de minst aandachtswaardige vrouw van het westelijk halfrond? Ik als notoire biseksueel zou toch minstens elke avond mijn ogen langs haar revers moeten laten glijden richting haar borsten? Maar de gedachte alleen al doet het weinige haar in mijn nek overeind swingen. Ben ik nog wel biseksueel als ik Sacha de Boer niet eens opmerk?
De NOS zou net zo goed een robot links beeldvullend neer kunnen zetten, die zou mij meer aantrekken denk ik. Vooral als er veel lampjes opzitten.

ENG Scroll down for English posts.