zaterdag, december 13

Drunk blog removed

drunk Mijn eerdere blog van gisternacht heb ik maar verwijderd, want ik kwam enigszins aangeschoten met de laatste vrijdagmetro terug van een noise art sessie in het Poortgebouw (het grootste kraakpand in Rotjeknor, een biertje kost er 1 Euro) waar ik een oude vriendin tegenkwam die ik niet meer wilde zien.
Ze was destijds al heel vaag en ze wil me interviewen voor het faculteitsblad van de antropologietjes in Leiden. Zal wel weer niks van komen zoals gewoonlijk.
Die nacht heb ik thuis gekeken naar dit:
"00.10-01.50 - AMAZING CAPTAIN NEMO - Avontuur,1978,VS
Met: Jose Ferrer, Tom Hallick, Burr DeBenning, e.a. -Regie:Alex March
Twee diepzeeduikers ontdekken de onderzeeboot Nautilus met aan boord kapitein Nemo in bevroren toestand.
"
Leuk joh... Ze ontdekken er zelfs Atlantis.
Daarna rookte ik de grootste Havana die ik in huis had en luisterde ik naar Madiwodo op radio 1 tot ongeveer half vijf 's ochtends om dan pas weer om half vier in de zaterdagmiddag op te staan...
Misschien ga ik a.s. zondag weer naar het Poortgebouw, en vanavond voor 't eerst sinds drie jaar naar het 'vrouwencafe' (nee, daar hoor ik inderdaad niet thuis) van 't COC Rotterdam.
bushExtraatje:
Sommige weblogs zorgen voor opschudding.
In de USA is deze weblogger begonnen met een actie om George Bush en 'miserable failure' aan elkaar te koppelen. Door deze woorden steeds bij elkaar te zetten en links te leggen, zorgen deze ervoor dat Google (of een andere search engine) die twee samen als zoekresultaat presenteert. Wanneer nu zoveel mogelijk mensen dit in hun blog vermelden (jij bijvoorbeeld!) dan help je mee aan het juiste equivalent...
Als je miserable failure intypt, krijg je nu al inderdaad allerlei sites over Bush. Maar als je George Bush intypt, krijg je (voorlopig) vooral serieuze pagina's zonder miserable failure. Wel als resultaten een leuke site over Bush als Chimpansee en een site waar je aardige stickers kunt bestellen.
!! Attentie: alle commentaren zijn nu vervangen vanwege de in gebruikname van een nieuw systeem: HaloScan. Ik ben afgestapt van SquawkBox omdat deze gebruikers na een jaar verplicht wil laten betalen. Ik heb uw oude commentaren vanzelfsprekend bewaard, maar deze zijn niet meer online te lezen. U moet maar gewoon zoveel mogelijk nieuwe plaatsen! :-) Het toevoegen van smileys met tekens als :) en :( is nu ook mogelijk.
q&aVragen...
Zoveel vragen...
Zoals: wat vindt u van de nieuwe vormgeving van dit blog?
Crasht uw browser nog?
Zet uw antwoord in de commentaarlink onderaan en dank u vriendelijk voor uw aandacht.
ENG Questions...
So many questions...
Like for example: what's your opinion on the new looks of this blog?
Is your browser still crashing?
Put your answer in the commentlink underneath and thank you kindly for your attention.