vrijdag, december 5

The Last Word

notedemo Gisteravond heb ik mij flink uitgeslooft: voor 't eerst sinds lang weer nieuwe bi- en politieke prenten gemaakt in wat hopelijk een nieuwe stijl gaat worden en ik heb de nederlandse media alsmede mijn partij en de publiekelijk leesbare officieuze mailinglist van mijn mede partijleden onder kritiek bedolven.
Het laatste woord over het ESF is nog niet gesproken, maar alleen maar dankzij mijzelve...
Er komen geen nieuwe berichten meer binnen op Indymedia ESF NL of Indymedia Blair/Bush UK of Indymedia OVSE NL.
De enige journalist die tot nu toe gereageerd heeft, is de hoofdredacteur van de Metro (niet echt wereldschokkend qua niveau) maar als er voldoende lezers zijn van dit blog die de correspondentie tussen hem en mij willen zien, dan moeten ze dat maar aangeven in de Commentaar linkjes (gebruik die dingen nou eens!).
En de mensen die mijn emails en andere polemieken willen lezen, kunnen ze gratis downloaden via deze link.
Kijk, daar leert u wat van.