zaterdag, februari 14

Are You The One?

clean Ik ben vaak degene die het 'uit'maakt.
Dus heb ik meer dan 1 ex.
Maar wat is het meervoud van ex? Exen of exxen?
Ik hou 't op exen, dat vind ik er mooier uitzien.
Wat ik zo vervelend vind aan exen, is dat een ex altijd status houdt. Exen blijven exen.
Denk je dat je er eindelijk vanaf bent, doordat je ze niet meer je 'partner' hoeft te noemen (en beter nog: dat zij dat niet meer met JOU kunnen doen) blijkt dat je tóch nog iets met ze te maken blijft hebben. Ze blijven namenlijk altijd je ex. Dat is een status die alleen overgaat op het moment dat je het weer 'aan' maakt. En ik WIL helemaal niet dat mijn exen nog aanspraak mogen maken op status! De vreer zei ooit nog wel dat ik er ook heus wel voor kan zorgen dat exen niet meer mijn exen zijn... maar die optie zorgt er alleen maar voor dat mijn exen dan mijn DODE exen zijn. En de Dood, zo weet u, die is al helemáál voor eeuwig en onherroepelijk...
Nee. Ik pleit voor een quarantaine periode. Ik vind dat, als men mij vraagt "he, waar ken je die van?" ik na 2 jaar niet meer hoef te zeggen "oh, da's mijn ex." Maar ik zeggen mag "oh, weet ik niet meer."
De bezem erdoor!
En nu we toch op dat vlak bezig zijn: ik wil iets van u weten...
Bezoek www.biolovematch.com.
Voor 't invullen: mijn verjaardag is 5-5-1975.
(Allemaal vijven).
Vertel mij uw percentages!!!
Allevier graag ('physical, emotional, intellectual en total').
Echt: ik wil ze weten van iedereen die dit blog bezoekt.
Als uw browser deze biolovematch site en de reclame pop-ups aan kan.
Ben jij mijn Valentijn?

ENG Scroll down for English posts.