woensdag, februari 11

Blog Brother

snot Ik heb (nog) geen blog broer.
Ik heb wel een broer, maar die blogt (nog) niet en ik vind dat hij dat wel moet gaan proberen.
Daar kunt u wat aan doen.
Afgelopen week stuurde mijn broer mij zomaar een emailtje. Zomaar. Met een leuk verhaal (het volgt hieronder).
Als u het net zo mooi vindt als ik, moedig hem dan aan in de comments. Dan hebben we er weer een blogger bij en dan nog wel eentje die bij het CBS werkt.

From: "Ghianni, drs. F." <***@CBS.nl>
To: "'Joli(e)'"
Subject: De verkouden CBS-er....
Date: Tue, 3 Feb 2004 13:22:21 +0100

Ik ben een heel erg verkouden en in de tijd dat ik op het CBS zit heb ik dit stukje van mijn nieuwe ziekenhuis-soap geschreven...

"Zuster!"

"Ja, wat is er?"

"Ik heb zo'n last..."

"Waarvan dan, jongen?"

"Nou, van me neus..."

"Wat dan van je neus, doet het zeer?"

"Nee, dat niet, maar het is wel heeeel vervelend hoor..."

"Zeg het dan maar knul, wat is er zo vervelend aan je neus dan?"

"Nou, tja hoe zal ik het zeggen, hij doet het gewoon niet meer..."

"Hoezo, hij doet 't niet meer? Ik zie 'm daar toch echt heel gezond zitten hoor, gezellig. En heeeelemaal roze, groot ook."

"Da's ook 't probleem zuster, hij is roze, té roze wat mij betreft"

"Je mompelt een beetje, wat zeg je, ben je soms verkouden?"

"Ja, zuster..."

"Aaaaaaaaaaaaaah... zielepietje toooooooooooooooooooooch...."

"Kan daar iets aan gedaan worden, zuster?"

"Ik zal eens kijken, kom maar hier..."

"Ja ik zie het al, niks bijzonders, wel vervelend, typisch geval van platofobische infladibilische gonorrokokkische astigmatiforensisiteit"

"Wat zuster?"

"PIGA! Maar dat klinkt erger dan 't is hoor "

"O?"

"Vaak gaat het gepaard met neusloop, smakeloosheid en braakhekke"

"Precies, zuster, dat heb ik ook! Kan er iets aan gedaan worden zuster?"

"Dat kan. Veel regelmaat en rust, geen stress, geen drukte om je heen. Ik stel voor dat je weer aan het werk gaat...."

---------------
Aan de inhoud van dit e-mailbericht kunnen geen rechten worden ontleend.
De informatie verzonden in dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Het Centraal Bureau voor de Statistiek staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mailbericht noch voor tijdige ontvangst daarvan.
No rights may be derived from the contents of this e-mail message.
The information in this e-mail message is intended only for the addressee. Statistics Netherlands cannot vouch for the correctness and completeness of the contents of e-mail messages, nor for the timely receipt thereof.


Tjonge.
En dat is dan wel weer meteen een typisch bewijs van de herkomst van de email.
Bovendien betreft het hier een, naar eigen zeggen, 'ziekenhuis soap'!
Dat betekent dus dat we een vervolg kunnen verwachten?

ENG Scroll down for English posts.