zondag, februari 22

Things that make me wanna...

puke Verschijnselen waar ik van moet vomeren
(hierna mag u):
- verpakte waren die in verpakkingen in verpakkingen in verpakkingen zitten (die dan ook weer in verpakkingen zitten)
- cd boekjes die achter halve-maan-vormige plastic dingetjes geschoven moeten worden in het altijd brekende plastic CDdoosje
- racisten
- kartonnen sappakken die klok-klok-klok steeds misgieten
- tijger en panterprint motiefjes
- mensen die zweren bij asperges
- rare exen
- voetbalgekte (en gekte behorend bij andere sporten)
- Idols, Baantjer, GTST, Britney en andere populaire dwalingen
- losse papiertjes i.p.v. toiletpapier
- droogmachines i.p.v. handdoeken in toiletten
- dezelfde lampen die steeds weer stuk gaan
- naar de wc gaan in de trein en je bagage niet achter kunnen laten bij je zitplaats
- mensen al na 1 ontmoeting moeten groeten via de nederlandse drie begroetingskussen
- zweten en een raar geurtje verspreiden in synthetische kleding
- met haar begroeide ruggen
- maatpak-aktetasjes-mannen met een ballen-accent cq. meisjes van het dispuut
- bananenschuimpjes
- galeriebezoeksters met enorme kralenkettingen
- plots op mijn wang bijten
- een onbestemde vlek in een bibliotheekboek ontdekken
- iets intiems vertellen aan mijn huisarts
- met mensen zoenen die lippenstift dragen
- bedden verschonen
- nog steeds geen muziekinstrument kunnen spelen
- Hello Kitty (geef mij maar Nijntje)
- religie
- Walt Disney na 1980
- maandagochtenden
- mensen die hun sigaret net voordat ze de metro uitstappen nog even aansteken
- Microsoft/Windows
- carnaval
- soep met fabrieksballetjes
- onnodige penisverlengingen
- geld/rekeningen
- bureaucratie
- klikkende hakken achter me die sneller tikken dan ik loop, maar mij desondanks nooit inhalen
- muggengezoem
- hard ademende bioscoopgenoten tijdens een geweldige film
- met mensen zoenen die (te veel) roken
- een vaat die drie weken heeft gestaan toch moeten afwassen omdat niemand anders het doet, zeker niet als er ook nog bewegende beestjes inzitten onder al dat donzige pluis
- melkpakken die niet goed openklappen
- cola zonder prik
- kinderen
- honden
- de vergankelijkheid
- mensen die over alles willen discussieren
- vage natuurgebedsgenezerinstraalvegahoroscoopkwakzalvers
- lijstjes.....

En u?
Waar heeft u een hekel aan?
Laat je gaan!

ENG Scroll down for English posts.