woensdag, februari 18

Counter

Vandaag is het aantal bezoekers
The Number Of Visitors Today is



echt waar...

Zorgelijk is dat mijn Spinvis site nu al op 2314 bezoekers staat, terwijl www.JoliesWorld.com blijft steken op 1955. Dit blog staat nu op 3309, maar die traditioneel hogere stand is ook heel begrijpelijk omdat het aantal woorden hier nu eenmaal veel hoger is dan bij de andere twee en dus minder snel op bezoekers kan rekenen die werkelijk zeer specifiek op mijn 'stukjes' afkomen. Dit blog trekt veel Googlers dus. Hoewel JoliesWorld.com en dit blog ook wel degelijk meeprofiteren van het Spinvis-verkeer.
Op grote afstand volgen daarna de GroepLudieks/politieke humor site [489], en de site met mijn interview in Rotterdams Dagblad [499] (waar Sally M. dusdanig belachelijk op reageerde dat dit mij niet echt uitnodigde tot een serieuze dialoog met haar - mensen van de GenderBende list weten waar ik het over heb...).
Vooral de laatste maand is eerdergenoemde Spinvis site erg in trek. Ook kreeg ik veel flame mail van een Belgische Spinvis fan die mij alle mogelijke ziektes toewenst maar tegelijkertijd wel hoopt dat ik zo vriendelijk wil zijn hem eventjes te linken. Enkele weken geleden overstelpte hij mij met hatemail alleen maar omdat mijn Spinvis site bovenaan staat in Google, als je er zoekt naar het woord 'Spinvis.' Maar daar kan ik echt niets aan doen. Ik heb er zelfs contact over gehad met meneer Spinvis zélf (!) en die heeft helemaal geen behoefte aan een officiële fanclub site. Iets wat de Belgische fan wel beweert te hebben opgezet, in overleg met het management (dat niet bestaat). Meneer Spinvis heeft besloten ons binnenkort beiden aan zijn site te linken.
Wat een gedoe.
Zo wordt de virtuele vrijheid ineens weer fysieke krotenkokerij.
Ik wil gewoon websites maken en geen gezeur over copyrights, alleenrechten en monopoly's.
Behalve als men mijn creaties misbruikt natuurlijk...

ENG Scroll down for English posts.