woensdag, februari 25

The Secret

>>> (Dit blog is herbewerkt)
snot Soms. Lijkt iedereen het te weten, behalve ik. Alsof ik erbuiten gehouden word. Maar niemand vertelt me waarom. Altijd weer bekruipt me het gevoel dat andere mensen de waarheid kennen en dat die nog eens simpel is ook. Voor mij is het in raadselen gehuld. Want hoe zit dat nou met 'mannen' en 'vrouwen'? Wat zijn dat? Ik begrijp er niets van, omdat niemand het me kan (of wil) zeggen. Een ongemakkelijk mysterie.
Het is een geheim.
Of spreekt men in geheimtaal?
Dat kan ik ook.
Ik heb een geheimtaal gereedschap gevonden.
Als je een kort berichtje naar je geliefde of naar je mede-terrorist wilt zenden en niemand mag er de inhoud van weten, dan kun je dat coderen tot spamtaal.
Zie de spammimic site...
Je kunt er zelfs nederlandse tekst invoeren - de output wordt steevast een spraakwaterval van je reinste junkmail.
En, zodra je 't snapt, is factland ook hardstikke leuk. Een wereldwijd complot in de manipulatie van logica... Je zult blijven klikken op de random knop.
Dat geeft weer uren klikplezier op uw saaie kantoor terwijl de sneeuwvlokjes sneu neerdalen.
Morgen zit ik ook op kantoor. Dat van Kunstenaars & Co wel te verstaan.
We gaan het hebben over mijn kunst'carriere' van de afgelopen 4 jaar (mijn kunstenaars uitkering loopt eind augustus ten einde dus ben ik nu alvast wat fanatieker begonnen met het zoeken naar een baan). Ook ga ik er proberen geld te krijgen voor de aanschaf van zo'n apparaat.
Daarna ga ik naar Sappho met Katerina en ben ik gelukkig weer eventjes 'thuis' bij de Vreer en Hannah. Home is where the heart is!
A.s. vrijdag ga ik niet bij Paul klussen, dat wordt verzet naar volgende week, dus moet ik die mooie, zelfgefabriceerde crea kaart, met die leuke voor- en binnenkant, nog 8 dagen bij me houden. Voor Paul is 'ie dus nog geheim. Maar als hij niet wéét dat er een geheim is, is het dan tóch al een geheim?
Het geheim is zélf geheim.

ENG Scroll down for English posts.