maandag, februari 2

Femke Fatale

Okee, beken het maar...
JIJ bent degene die mijn blog heeft gevonden op de woorden 'Halsema' en 'borsten'.



Gatverdamme!
En je zocht ook al eerder naar 'Femke Halsema' en 'tweeling' waarmee je hopelijk op de kinderen doelde en niet op het eerder genoemde bovenlijf van de partijleider...
Of was jij het die 2 maanden geleden zocht naar 'bejaarden seks foto's'? Die zijn écht niet te vinden hier hoor!
Wel schreef ik ooit een stukje op dit blog over intrigerende bejaarden die ik wel eens op een muurtje zie zitten bij Zuidplein; ik had graag foto's van hun vergadering gemaakt op de dag dat ik mijn nieuwe matras kocht die mij weer kansen bood op lekkere seks, maar niet met bejaarden!!!
Het is simpelweg de bizarre combinatie van deze woorden die mij in Google deed stijgen en die jouw behoefte niet bevredigd kan hebben...
Ook was je eerder al op zoek naar het 'pedofiel manifest', een 'palmboom animatie kerstkaart', 'gips speeltuin', 'wietstekjes', 'Joli naakt', 'Oudkerk seks grappen' en zelfs 'darkrooms in Rotterdam' en tegenwoordig beland je alleen nog maar op mijn prenten pagina via de zoekwoorden 'sex cartoons' Wat een perverseling ben je toch...
Ik moet mij hier even overheen zetten.
Zo.
Dat is gebeurd.

Nu het volgende:
kijk eens naar onderstaande afbeelding

femke

Wanneer u gestopt bent met kwijlen, ziet u het vast ook: die irritante split over het midden, verticaal langs het visage van Femke.
De door mij ingescande foto is genomen door Harry Meijer/Hollandse Hoogte en is deze week gepubliceerd in GroenLinks magazine dat steevast met deze verticale vouw smalletjes in mijn brievenbus belandt (deze maand met 'n práchtige voorkant: protesterende Europarlementariërs en hun PACE regenboogvlaggen).
Een mooi blad, maar fout dichtgeklapt.
En ik heb alles al geprobeerd in Photoshop: met de smudge tool, met een horizontale motion blur en het magische median, maar ik krijg die streep niet ongezien weg.
Bij het inscannen heb ik bovendien ook nog een heel zwaar kunstgeschiedenis boek op de omlaag te drukken scanklep gelegd, zodat het scanlicht zo vlak mogelijk voorbij zou kunnen schreiden. En u weet het: kunstgeschiedenis boeken kunnen verplétteren als geen ander...
Maar het hielp niet.
Analoog heb ik zelfs al overwogen het magazine gewoon de tegenovergestelde richting op te vouwen, maar dan is er het gevaar dat er papiervezeltjes en kleine stukjes losraken en dan ben je nog verder van huis.
Heeft u nog tips voor dit probleem?
Help.

En kijk toch eens naar die foto... Dat is toch niet normáál meer, zo super als dat is?
Deze fantástisch mooie vrouw is potdomme m'n partijleider. Waar moet dat heen?
Schandelijk. Ik kan mijn aandacht absoluut niet meer bij de inhoud houden zo.
En over twee weekjes zie ik haar weer op het congres. Daar gaan we over belangrijke dingen stemmen, o.a. i.v.m. Europa. Hoe moet dat nu?
Ik pleit ervoor dat ze maar een hoofddoekje moet gaan dragen, dan kan ík mijn gedachten tenminste een beetje beter focussen.
Hieronder heb ik alvast een *schetsje* gemaakt.
Zoek de vijf verschillen
(en WIN een door Joli(e) gesigneerde kaasschaaf!!!)

femke

Ja, Jeeezus zeg. Dat helpt óók al niet. Nou ziet ze er nóg fantastisch uit.
Verrek nog aan toe.
Een bhurka eroverheen photoshoppen, dat gaat me te ver.
En het punt dat ikzelf mijn ogen dan maar moet afschermen, is natuurlijk een non-argument.
Dat spreekt vanzelf.

ENG
Scroll down for English posts.