woensdag, september 22

In case of a plane crash

imgIk wil geraakt worden, ontroerd worden.
Ik wil alleen maar leven in vertrouwen en inspiratie, want die twee kunnen niet zonder elkaar.
Het lot besliste dat de bruggen die achter mij verbrandden niet anders konden.
Dit jaar pas ontdekte ik dat verlangen en verwachting twee verschillende dingen zijn.
Vervelende exxen hebben mijn gebrek aan kennis daaromtrent misbruikt.
Maar ik leef om te leren dus dat zit wel goed. De zin van het leven is tenslotte puur de evolutie zelf.
Erkenning, warmte, respect, zingeving en vrede zijn behoeften. Meer niet.
Maar ook ik ben een zoogdier, net als juffrouw Laps.
Ik ben benieuwd of ik ooit tot fossiel wordt en wat de paleontologen van me zullen denken.
Zeker is: tussen mijn botten zullen twee piercing ringetjes, een modieuze bril en talloze amalgaam vullingen liggen.

...