dinsdag, september 21

Saluut

Donderdag: afscheid genomen van mijn broer in Dizzy en in De Sluis.
Vrijdag: afscheid genomen van Ingrid bij mij thuis.
Zaterdag: afscheid genomen van Cindy, bij haar thuis.
En later op de dag afscheid van Martijn bij hem thuis.
Zondag nog gebeld met Etienne.
Vandaag: website van Henriette afgemaakt en afscheid genomen van mijn moeder bij mij thuis.
Deze avond afscheid van Judith, Magdeleen en Simon in Dizzy.
Ik heb nog steeds last van kou, dus heb ik mezelf ziek gemeld en ga morgen niet naar de cursus, dat geeft me een dag rust.
Donderdagochtend moet ik nog naar de tandarts en die dag logeer ik in Amsterdam bij Hannah om zo ook afscheid te nemen van de vreer.
Hannah gaat me vrijdag uitzwaaien op Schiphol.
Het vliegtuig vertrekt vrijdagochtend om 9:40h.
Nog twee dagen...

...