maandag, september 13

Klunst

img Het lijkt wel alsof alle kunstenaars die ik ken de komende twee weken deelnemen aan
1. een open atelier dag
2. een kunstroute
3. een open lucht filmfestival
4. een bijstands uitkering
Die laatste ben ikzelf ja... En ik zit in de problemen: het is leuk dat ik mijn hart volg en over 11 dagen op de schoot van mijn vriendinnetje zit, maar dat betekent tegelijkertijd dat mijn aanvraag gesprek voor de bijstand met 3 weken wordt uitgesteld (!) waardoor het twee tot drie maanden kan duren voor ik weer mijn rekeningen voor de huur en overzeese liefdesbrievenpostzegels kan betalen.
Hm...
Ik denk dat het een goed idee is als ik u laat weten dat er nog steeds 9 posters te koop zijn en dat u ook meer mag geven dan de 20 euro per stuk... Wordt anders eens lid van mijn SMS dienst. Of geef mijn niet te versmaden CV aan stinkend rijke bedrijven die een onconventionele werknemer zoeken.
Dank.
Wat ben ik toch stom.
Ik word nooit meer verliefd.

...