dinsdag, september 7

Prijsvraag

img Ik heb een nieuwe appel.
Maar ik durf hem nog niet te gebruiken.
Het is beginnersschroom denk ik.
Ook moet het beestje een naam hebben, dan is 'ie pas echt ingeburgerd.
Dus aan u de vraag: hoe moet hij gaan heten?
Mijn vorige appels heetten: Lingo Queen, Apple-pi, Elstar, Jonagold en Rotten Apple.
Deze nieuwe is naar ik vermoed een homoseksuele travestiet die erg van zilverglitter houdt. Zo was Lingo Queen ook een beetje, maar die had veel minder power dan deze nieuwe.
Deze naamloze. Kun jij zijn bestaan bevestigen?
Ik zal de inzendingen beoordelen en de leukste naam, met leukste motivatie, wint een diner met mij in de Koekela alwaar ik je op cheesecake met dadels zal tracteren.

Update: DC vroeg om een footootje.
Op 5 september schafte ik het stukje fruit aan en maakte na thuiskomst deze foto:
een dodelijk vermoeide Joli(e) met bronzen appeltje en Kikker-poster op de achtergrond en een zilver appeltje op de stoel.

img

...